Velká Fatra - 2. den...

Druhý den jsme ráno se sluníčkem vyrážely dál po úžasné velkofatranské hřebenovce. Opět parádní výhledy a všude plno nádherných kytiček... Vystoupaly jsme na Rakytov (1567 m), pak následoval prudký sestup do Južného Rakytovského sedla. Přes Minčol (1398 m) jsme došly do Sedla pod Čiernym kameňom, který jsme šly obhlédnout mimo značku. Při návratu do Sedla Ploskej se začaly stahovat černé mraky a začalo pršet a v dálce trochu burácet. V pláštěnkách jsme pokračovaly dál a přímo na vrcholu Ploská (1532 m) se velmi rychle strhlo peklo - hromy, blesky, větrná smršť, všude šedo, provazy deště s kroupami padaly téměř vodorovně... Několik dlouhých minut jsme dřepěly nebo klečely a čekaly... Naštěstí bouřka odešla tak rychle, jak přišla a kromě totálně promočených bot se nic zlého nestalo. V mírném dešti a po pěkně kluzkém terénu jsme sestoupily do cíle druhého dne - Chaty pod Borišovom. Bouřky pokračovaly skoro nepřetržitě až do pozdního večera my jsme se obávaly, co nás čeká další den... Ušly jsme 17 km s převýšením 1100 m nahoru i dolů...

Olympus SH-2

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka